SKRIVET: 2010-10-12, kl 19:09:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

You are beautiful the way you are! ♥

Hej alla underbara!

Jag satt nyss och skrev lite på min deckar uppsats som ska in på fredag, får hoppas att jag blir klar snart med den.

Men iaf. Jag kollade på schools soft, som är en sida för alla elever på engelska skolan där vi kan kolla vad vi har i läxa osv. Så iaf. Jag kolade vad jag hade fått för betyg i engelskan,först hade Amelia (somtur var) tagit hem och skrivit klart vårat manus och på den hade vi fårr MVG-. Sen i fredags skulle vi spela upp från manuset och då fick JAG MVG- !!! Jag är så GLAD!

Det kanske inte är så roligt att prata om vad jag har fått för betyg men jag blir så JÄVLA GLAD när jag får MVG på prov eller något liknande.

Jag måste jobba med matte nu, PUSS PÅ ER ALLA! ♥



Komentera inlägget♥:

Namn♥ Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Släng in en komentar♥: