SKRIVET: 2010-10-30, kl 15:54:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Halloj!

Tuvärr har jag inga blder sen gårdagen. Men ni får nog nöja er med text.
.
Igår hade vi halloween i skolan, jag och Sanda klädde ut oss  till emo. Vi slutade 2 och åkte/gick till nyfors (junior school). Vi i 8c fixade en fest för 5;orna och det blev nog lyckad. Discot slutade 9 och kanske halv 9 så satt det några 5;or utanför i koridoren och körde sanning, konsikvens eller procent. Jag, Julia och Brandon var med dom och körde. Haha, men vi hade kul, sen var det dags att städa och sedan drog jag och Julia hem till henne.

Vi va tp uppe till 3 och det kanske tog max 5 sekunder så sov jag. Sen vaknade jag och Julia halv 11. Jag blev hämtad och nu sitter jag här. har ätit lite lunch/middag och kollar på tv.

Puss puss!



Komentera inlägget♥:

Namn♥ Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Släng in en komentar♥: