SKRIVET: 2010-10-23, kl 11:30:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

BOOOM!

Jao, idag ska man vara barnvakt, hoppas det blir kul. Jag skulle villja vara med den söta idag, men hon är på läger den skitungen.  Men vi skulle kanske kolla på hundvalpar idag! JAA! Fast antagligen blir det inte det.

Moa är med hennes kompis, så jag sitter här själv. Haha nej inte själv, jag har ju min dator och mobilen. Och självklart min lilla blogg!

nästa fredag är det HALLOWEEN! Vi kommer titta på film i skolan och klockan 4 ska vi till gammla nyfors skolan och dekorera. Min klass ska ha en fest för alla 5:or, alltså en halloween fest. från klockan 18:00- 21:00. Hoppas man kan göra något mer än att bara dekorera.

Puss på er! <3



Komentera inlägget♥:

Namn♥ Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Släng in en komentar♥: